kosbor viselkedési kódex járvány idején

A biztonságos vendéglátás érdekében a Kosbor Panzió a COVID-19 járvány általi kihívások kezelésére létrehozta a   “Kosbor viselkedési kódex” -et. A Kódex tartalmát folymatosan  hozzáigazítjuk az aktuális helyzethez, az új járványügyi és orvosi ismeretekhez, a járványhelyzet változásához és a kormány illetve helyi önkormányzatok intézkedéseihez. Vendégeink megértését kérjük, ha ezt nem mindig sikerül azonnal lekövetni.

távolságtartás

  • szobáink és lakosztályaink szerencsére többségükben saját, tornácról vagy teraszról nyíló bejárattal rendelkeznek. Közös bejáratról érhető el a két földszinti és a két emeleti Pajta szoba. Egy másik lépcsőházból nyílik Zsálya és Menta lakosztályunk.
  • A lépcsőket, korlátokat, bejárata ajtók kilincseit naponta többször takarítjuk és fertőtlenítjük.
  • két foglalás között teljeskörű, fertőtlenítő nagytakarítást és ózonos fertőtlenítést végzünk minden alkalommal.
  • a közös helyiségek használatát korlátozzuk: az étkezőben és a Vadszőlő teremben, de a Vadszőlő teraszon is egy időben csak 3 asztalnál lehet étkezni. Szükség szerint turnusokat vezetünk be. 
  • a közös helyiségekben védettségi igazolvánnyal nem rendelkező vendég csak maszkban tartózkodhat.
  • munkatársaink kivétel nélkül védettek, de ők is viselhetnek maszkot.

 

Fertőtlenítés, higiénia, szellőzés, takarítás

  • minden fürdőszobában a bekészítés része a valódi szappan és a folyékony kézfertőtlenítő szappan
  • érkezés előtt minden szoba nagytakarításon és ózonos fertőtlenítésen esik át. Az ágyneműt, paplant, párnát, magas hőfokon mossuk, majd vasaljuk.
  • a szobákban és apartmanokban zárt rendszerű, hőcserélős szellőztető rendszer működik, mel biztosítja a megfelelő klímát. Ebben nem találkozhat a használt és a friss levegő, tehát a szobákban állandó a külső friss, szűrt, előmelegített vagy előhűtött levegő utánpótlás. 

étkezések

  • reggelinél a büféasztalon helyben készült, egyszemélyes adagokban  csomagolt  kencék, krémek, lekvárok mellett a hidegtálakat az asztalhoz szolgáljuk fel. Egy időben csak kevés asztalt terítünk, de több helyiségben és a teraszon, illetve a lakosztályokban is tudnak reggelizni. 
  • Kedvező időjárás esetén a kertben kihelyezett asztaloknál szolgáljuk fel a reggelit.
  • az ételek elkészítése során fokozottan ügyelünk az érintésmentes munkafolyamatokra, dolgozóink kizárólag magas hőfokon mosható maszkban és gyakran váltott gumikesztyűben dolgozhatnak a konyha és a kiszolgálás területén.

 

Recepció

  • a bejelentkezést a járvány ideje alatt online check-in szolgáltatásunk segítségével is végezheti, akár 5 nappal az érkezés előtt.  
  • a recepciósnak joga és kötelessége ellenőrizni a vendégek védettségi igazolványát.Ha a vendég megtagadja a bemutatást, nem biztosíthatunk részére szállást
  • az üzleti útra érkező vendégek igénybe vehetik a szálláshely szolgáltatást és az éttermet, de beltéren – amennyiben nem rendelkeznek védettségi igazolvánnyal – kizárólag maszkban tartózkodhatnak
  • a recepciós ügyintézéseket online és mobiltelefonon keresztül végezzük. Használja bátran online foglalási rendszerünket!
  • a járvány ideje alatt kizárólag készpénzmentes fizetési megoldásokat fogadunk el, ezért gondoskodjon időben átutalásos, bankkártyás vagy SZÉP kártyás fizetési lehetőségről
  • foglalását, számlája adatait nyomon követheti GuestAdvisor fiókjából is, mely mobiltelefonjáról is elérhető
  • a távozást megelőző este e-mailen is elküldjük a szállás-és szolgáltatásokról kiállított számlát. Kérjük, távozás előtt gondolskodjon az online fizetésről.

 Vendégeinktől kérjük

  • a többi vendéggel és a személyzettel szemben szabad levegőn és zárt helyiségekben egyaránt tartsák be a megfelelő távolságot
  • rendszeresen használják a szobákban rendelkezésükre bocsátott fertőtlenítő szereket
  • csak az együtt érkező vendégek tartózkodjanak egymás közelében
  • a panzió területről csak maszkban és kesztyűben távozzanak
  • tartsák tiszteletben a többi vendég, a helyi lakosság, a panzió dolgozóinak a járvány terjedésének visszaszorítására tett erőfeszítéseit
  • a rendelkezések és óvintézkedések be nem tartásával ne ártsanak sem szándékosan, sem akaratlanul másoknak
  • aki nem szeretne, vagy nem tud a fentieknek eleget tenni, azt a vendéget nagy tisztelettel, de kénytelenek leszünk távozásra felszólítani. Ilyen esetben a teljes foglalási díjra igényt tartunk

 

Őrség. Meghittség. Kosbor. 

Finom luxus és három ország csodája